Wellington 24HD279 poate fi considerat o varianta optima pentru cei ce doresc instalarea unui televizor smart in dormitorul de dimensiuni reduse. Aceste functii inteligente permit accesul la internet, la aplicatii speciale pentru vizionare seriale sau videoclipuri sau altele pentru diverse utilitati sau divertisment. Imaginile afisate beneficiaza de rezolutii hd ( 1366 x 768 pixeli) si sunt caracterizate de culori naturale si detalii bine scoase in evidenta. E un smart tv din categoria celor cu diagonala redusa datorita dimensiunii de 61 cm. Continutul video este redat pe un ecran plat de ultima generatie caracterizat de unghiuri de vizibilitate bune, rama slim in zonele laterale pentru o suprafata de vizionare extinsa si consum energetic redus.

Pretul pentru noul televizor inteligent Wellington 24HD279 este unul corect avand in vedere specificatiile tehnice. Acest review contine aspecte importante de care trebuie sa tinem cont atunci cand alegem un televizor pentru dormitor sau living. Faca parte din gama 2017 si poate substitui cu succes un monitor pentru diverse aplicatii, vizionare filme salvate pe pc sau laptop sau rularea unor jocuri interactive pe un ecran cu dimensiuni generoase si cu claritate pentru imaginile afisate.

Sonorizarea este asigurata de un sistem stereo capabil sa ofere o putere de iesire de 5 w. Puterea debitata este una medie, dar se bucura de o fidelitate ridicata chiar si la trepte ridicate ale volumului. Exista posibilitatea de reglaj gratie egalizatorului incorporat, iar pentru cei mai pretentiosi si posibilitatea de a atasa un sistem extern de putere mai mare sau chiar unul home cinema. Receptia posturilor tv este asigurata de un tuner digital ce are inclusa si o intrare clasica petnru antena, iar cu ajutorul slotului ci+ se poate renunta la decodorul extern, telecomanda suplimentara si cablurile aferente. Playerul multimedia integrat in cadrul modelului Wellington 24HD279 reda formatele actuale atunci cand vine vorba de fisiere audio, video sau cele de tipul imaginilor. Conectarea la internet este o optiune obligatorie pentru a putea avea acces la functiile smart ale aparatului. Pentru conectare exista wi-fi integrat si in acest fel se poate renunta la obisnuitul cablu. Porturile usb si cele hdmi permit redarea fisierelor de pe diverse medii de stocare externe.

Wellington 24HD279 se prezinta bine din punct de vedere estetic, iar finisajul exterior e unul clasic ce are la baza un plastic de calitate colorat pe negru. Picioarele de sustinere sunt elegante si amplasate in plan optim pentru o stabilitate ridicata. pachetul de livrare contine manualul de utilizare in limba romana, cablul de alimentare si telecomanda ce permite controlul tuturor functiilor de la distanta. Este un smart tv ieftin care merita putina atentie prin prisma specificatiilor tehnice si imaginilor de calitate afisate in cadrul displayului modern.